Klacht Schattige babykleertjes: Pakket niet bezorgd

Lvm

Een pakket ter waarde van €140 nooit ontvangen. Volgens mijn account zou het pakket op mijn adres bezorgd zijn en er zou ook getekend zijn. Nooit iets ontvangen!
Na menig mail contact laten ze het gewoon afweten. Eigenlijk kwam het er op neer dat ik het gewoon moest uitzoeken en voor hun de bezorging vaststond omdat er getekend zou zijn (niet door mij) en de gps aflevering op mijn adres stond.
Misschien stond de bus wel gewoon voor mijn deur stil dat wil niet zeggen dat er bij mij bezorgd is en hetzelfde wat betreft het tekenen. Iedereen kan een handtekening zetten. Ik raar iedereen af om hier nog te bestellen. Als er een klacht is zijn ze niet thuis. Er werd gewoon niet meer gereageerd op mijn mailtjes. Echt belachelijk. Heb meerdere mailen geprobeerd antwoord op mijn vragen te krijgen wat betreft de levering. Wie er bezorgde en via welk bedrijf? DHL, post nl enz. Nul reactie daarop! Ik krijg het gevoel dat ik totaal niet serieus werd genomen.
Uiteindelijk kwam er na drie of vier weken iemand uit onze straat, lees zes deuren verder, mijn pakket brengen. Het lag in het speelhuis van hun zoon. Ze kwam het nu pas brengen omdat ze op vakantie waren. Echt belachelijk hoe hier mee om is gegaan door de bezorging en de webshop. Vervolgens krijg ik een simpele mail terug van de webshop met retour instructies. Geen enkele sorry of wat dan ook!!’

Ze hoeven niks meer te doen. Ben er helemaal klaar mee

Schattige babykleertjes
    Beste Linda, wij hebben op al jouw mailtjes tijdig en netjes gereageerd, inclusief antwoord op al jouw vragen. De aflevering is onderzocht. Het pakket is met handtekening en GPS signaal bij jou voor de deur afgeleverd, nergens anders. Ineens zeg je dat het pakket toch wel is bezorgd en wil je het retourneren? Wij zullen de retour accepteren en de zaak hiermee sluiten.

Ook een klacht indienen over Schattige babykleertjes?