Klacht Schattige babykleertjes: Slecht opgelost

Klachtnummer
# 399336
Gebruiker
Lvm
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wederom weer totaal niet serieus genomen!!! Jullie hebben niet op al mijn mailtjes gereageerd en al helemaal geen antwoord op mijn vraag wie er op mijn adres zou hebben bezorgd. Ik lees meerdere klachten. En als ik na drie weken ineens mijn pakket ontvang op van iemand die op een heel ander huisnummer woont trekken jullie dat in twijfel! Echt top!! Ik raar in ieder geval iedereen af hier te bestellen.

De oplossing

Duidelijk maken dat ze mensen totaal niet serieus nemen!

1 reactie

  1. Auteur
    Schattige babykleertjes
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Linda, je hebt om de persoonlijk gegevens van de DHL-bezorger gevraagd. Uiteraard geven we deze gegevens niet uit. We hebben al het contact met jou serieus genomen en jouw mails en vragen correct en tijdig behandeld. Het is jammer dat jij dit anders ervaart.

Ook een klacht indienen over Schattige babykleertjes?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen