Klacht Schattige babykleertjes: Vest heeft defecten
Details
De klacht
Ik heb 14 november een vestje besteld voor mijn dochter. Een maat groter, dus heeft even moeten wachten tot ze het aan kon. Ik heb 29 december een mail gestuurd dat het vestje 2 gaten heeft, waarvan zeker 1 zichtbaar blijft na evt reparatie en dat dit niet normaal is voor een vest van die prijs. Mail terug gekregen dat ik het kan laten repareren voor €7,50. Maar aangegeven dat ik het vestje wil retourneren en mijn geld retour wil ontvangen. Het is een echte klacht. Vervolgens, na diverse mails van mijn kant, geen enkele reactie meer retour ontvangen. Ondertussen krijg ik wel allerlei mails met aanbiedingen.De oplossing
Ik wil ten eerste fatsoenlijk reactie terug ontvangen en ik wil het vest retourneren en mijn geld terug. We hebben het hier niet over 5 euro.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.