Klacht Schattige babykleertjes: Vest heeft defecten

Klachtnummer
# 512435
Gebruiker
VierdeAsperge#162
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 14 november een vestje besteld voor mijn dochter. Een maat groter, dus heeft even moeten wachten tot ze het aan kon. Ik heb 29 december een mail gestuurd dat het vestje 2 gaten heeft, waarvan zeker 1 zichtbaar blijft na evt reparatie en dat dit niet normaal is voor een vest van die prijs. Mail terug gekregen dat ik het kan laten repareren voor €7,50. Maar aangegeven dat ik het vestje wil retourneren en mijn geld retour wil ontvangen. Het is een echte klacht. Vervolgens, na diverse mails van mijn kant, geen enkele reactie meer retour ontvangen. Ondertussen krijg ik wel allerlei mails met aanbiedingen.

De oplossing

Ik wil ten eerste fatsoenlijk reactie terug ontvangen en ik wil het vest retourneren en mijn geld terug. We hebben het hier niet over 5 euro.

1 reactie

  1. Auteur
    Schattige babykleertjes
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jaimie, wanneer een item kapot is, is reparatie altijd het uitgangspunt, vooral wanneer een item al een paar maanden in huis is. Wij vergoeden hiervan de kosten tot een redelijk bedrag. Je hebt aangegeven dat de naaisters in jouw dorp gesloten zijn. Je kunt het item naar ons retoureren, dan zullen wij het vest voor je laten repareren. De naaister bij ons in de buurt is wel open voor halen/brengen van naaiklussen. Na reparatie zullen we het vest aan je terugsturen. Overigens hebben wij op al jouw mails gereageerd.

Ook een klacht indienen over Schattige babykleertjes?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen