Klacht FAILLIET Scheer en Foppen Elektro: Samsung Droger sdc14709 weer het zelfde probleem, werkt niet meer!

Monique

Ik heb destijds een droogtrommel aangekocht terwijl de oude het nog deed, maar het was al een oud beestje en ik kan in mijn woning geen was droog krijgen en ben ik afhankelijk van een droogtrommel. Om het onzekere voor te zijn heb ik een droogtrommel bij S&F Arnhem aangeschaft.
Alleen deze gaf met 3 maanden al een storing wat betreft de waterpomp of sensor, waardoor de droger het niet meer doet.Vele malen, maanden later en steeds weken zonder droger, en inmiddels alle onderdelen waren vervangen kreeg ik een nieuwe.
Nu naar 2 en een half jaar, zelfde droger en type nummer weer het zelfde probleem, alleen nu is de garantie verlopen.
Gelijk met S & Foppen Dieren contact opgenomen . nu meer dan 6 weken geleden, werd eerst door gestuurd na Samsung steeds bellen tot dat vrijdag gezegd werd dat ze niets kunnen doen voor mij.En afhankelijk ben van Samsung, Samsung staat open voor de coulanceregeling, maar dan kom volgens het servicecentrum alsnog met € 151 voor eigen kosten.

Ik wil nu de restwaarde (75%) van de droger terug omdat ik reeds exact hetzelfde probleem gehad met dezelfde typenummer droger, toen zijn alle onderdelen vervangen en uiteindelijk een totaal nieuwe droger gekregen, waar ik nu exact dezelfde problemen mee heb.

U begrijpt dat ik geen kosten wil maken als alle onderdelen vervangen moeten worden, het begint nu met € 151 maar ik weet dat er geen einde aan zal komen met vervolgreparaties. Ik heb geen vertrouwen meer in deze droger ik zit inmiddels al meer dan 6 weken met een niet werkende droger en wil dan ook 75% restwaarde terug ontvangen.

Ik wil nu de restwaarde (75%) van het aankoopbedrag van de droger terug! Binnen 7 dagen.

Scheer en Foppen Elektro
    Geachte mevrouw Wichhart,Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. We vinden het vervelend dat er een probleem is ontstaan met uw droogtrommel, aangekocht bij ons filiaal in Arnhem.We hebben naar aanleiding van uw klacht contact gezocht met Samsung en kunnen helaas niet akkoord gaan met uw verzoek daar uw huidige toestel niet eerder ter reparatie is aangeboden.Uw toestel komt in aanmerking voor diagnose, na diagnose bespreken we graag de mogelijkheden met u met betrekking tot de kosten.We vernemen graag of we een diagnose voor u aan mogen vragen.Met vriendelijke groet,Consumentenservice
    Scheer en Foppen.
    Monique
    Allereerst als Scheer en Foppen zelf verantwoording zouden nemen en niet steeds alles afschuift op o.a. Samsung, dan zou ik niet nu al bijna 2 maanden met een kapotte droger zitten. Uiteraard mag u een diagnose stellen, zonder dat er voor mij kosten aan verbonden zijn. Wat betreft reparatie: Bij de vorige droger, zelfde merk en type en hetzelfde probleem zijn ALLE onderdelen vervangen geweest, zonder resultaat! U begrijpt hopelijk dat ik geen kosten wil maken!
    Scheer en Foppen Elektro
    Geachte mevrouw Wichhart,en reactie is in goede orde bij ons ontvangen. We gaan voor u in overleg met Samsung en houden u op de hoogte.
    Om de klacht centraal te houden reageren we alleen op deze website om misverstanden te voorkomen.met vriendelijke groet,Consumentenservice
    Scheer en Foppen
    Scheer en Foppen Elektro
    Geachte mevrouw Wichhart,We hebben inmiddels contact gehad met Samsung betreffende uw kwestie. Helaas kunnen we niet akkoord gaan met uw verzoek om de koop te ontbinden voor 75 %.
    Uw huidige toestel heeft 2.5 jaar probleemloos gefunctioneerd.
    We willen daarom een homeservice voor u inplannen. Mocht het een technisch mankement betreffen dan willen we graag een kostendeling voorstellen, rekening houdend met een gemiddelde gebruiksduur van 8 jaar en de reeds verstreken gebruiksduur van 2.5 jaar.We vertrouwen erop u met dit bericht voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Consumentenservice
    Scheer en Foppen

Ook een klacht indienen over FAILLIET Scheer en Foppen Elektro?