Klacht FAILLIET Scheer en Foppen Elektro: 2e laptop binnen ~3 maanden kapot! Product DEUGT niet!

Oktay

Op 21-1-14 heb ik een Asus S551L aangeschaft, 4 dagen later was deze kapot. Omdat het ging om een niet deugdelijk product kreeg ik v/d winkel een nieuwe. (I.V.M. mijn HBO opleiding, Service & IT-Management, had ik de laptop direct nodig!)

De nieuwe laptop die ik op 4-2-14 heb ontvangen is gisteren op 8-05-2014 weer kapot gegaan. Het zelfde probleem trad weer op. de laptop reageerde helemaal nergens meer op en wou niet meer aangaan (zelfs geen lampjes wat aangeeft dat de laptop opgeladen wordt, helemaal niets!)

Heb op 8-5-14 telefonisch contact gehad met de winkel en ik vroeg om de medewerker om een oplossing. de beste man verwees mij door naar de fabrikant of hij kan de laptop zelf opsturen. de reparatie kan 3 tot 7 weken duren.

Vanwege mijn opleiding kan ik mij dit niet permitteren, de schade die ik hierdoor oploop is te groot. ik bevind mij in het laatste jaar van mijn HBO opleiding en kan de opleiding NIET voortzetten zonder mijn laptop! (ICT opleiding).

Aangezien dit al de 2e keer is binnen 5 maanden heb ik het vertrouwen in het desbetreffende product en merk (Asus) verloren. Voor het zelfde geld gebeurt het weer na een paar maanden en kan ik weer opnieuw beginnen met alles.

Ik wil graag mijn geld terug of een ander laptop uitzoeken zonder dat ik 3 tot 7 weken moet afwachten.

In die 3 tot 7 weken kan ik niet verder met mijn opleiding en loop ik flinke schade op. Ik kan in die 3 tot 7 weken niet verder met mijn opleiding. De schade die ik hierdoor oploop is een studievertraging waardoor ik niet op tijd kan afstuderen en projecten niet kan afronden!

Ik heb mijn laptop speciaal voor mijn opleiding aangeschaft, omdat mijn vorige laptop het 5 jaar lang heeft uitgehouden, werd het tijd voor een nieuwe! en dit is al de 2e laptop van het zelfde merk en model wat binnen 5 maanden kapot gaat! (de 1e in 4 dagen, de 2e binnen 3 maanden).

Oktay
    Ook verleend S&F mij geen leen toestel. Hier doen zij niet aan. Dit werd mij verteld door mevr. Daisy Wessels
    Service Coördinator Scheer & Foppen
    Scheer en Foppen Elektro
    Geachte heer Akgul,Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. We vinden het vervelend dat een probleem is ontstaan met een aankoop, gedaan bij 1 van onze filialen. Mijn collega heeft naar juistheid gehandeld, ze heeft u kenbaar gemaakt dat een reparatie van een laptop nooit langer duurt dan 15 werkdagen bij een technische dienst. Gebeurd dit wel dan wordt er een andere oplossing aangedragen. Ze heeft u het aanbod gedaan om een spoedreparatie in te zetten.Door slechte ervaringen biedt Scheer en Foppen geen leen toestel meer aan. De leen toestellen kwamen bijna altijd slechter terug dan de computer van de klant zelf en daarom is besloten dit niet meer aan te bieden. We zijn dit als verkopende partij ook niet verplicht. Mijn collega heeft vorige week de verkopende partij benaderd en hen gevraagd het reparatienummer te verstrekken. Op dit moment is deze nog niet bij ons bekend. Mocht deze inmiddels bij u bekend zijn dan vernemen we dit uiteraard graag.Uw verzoek tot koop ontbinding kunnen we helaas niet honoreren. We vertrouwen erop u met dit bericht voldoende te hebben geïnformeerd en vernemen graag uw reactie.Met vriendelijke groet,Dhr. P. de Haan
    Service Manager

Ook een klacht indienen over FAILLIET Scheer en Foppen Elektro?