Klacht FAILLIET Scheer en Foppen Elektro: Andere laptop dan besteld

patrick

Op dinsdag, 13 mei 2014 kreeg ik een andere laptop dan besteld, na advies van jullie medewerker zou deze het zelfde zijn als die ik besteld had alleen was deze niet meer voorradig.
Ik kreeg deze HP PAVILLION 17-E120 COM NB incl 3 jaar garantie voor het zelfde bedrag,na 3x gebeld te hebben dat deze laptop veel slomer was dan mijn oude van 4 jaar bleef de verkoper volhouden dat deze net zo snel was en er geen ander voor dat bedrag was.Nu in 2015 hebben mijn kinderen de laptop amper 10 keer gebruikt en heb ik in de gaten dat het gewoon een verkoop praatje was en ik hoop dat het ding binnenkort het maar begeeft zodat de garantie maar een andere geeft want wat een waardeloos ding is dit

Geld terug of een andere snellere laptop waar de kinderen wel fatsoenlijk mee op internet kunnen

Scheer en Foppen Elektro
    geachte heer Peters,uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. We gaan in overleg met uw verkopende partij.Met vriendelijke groet,consumentenservice
    patrick
    Dank u wel, ik hoop dat er een oplossing komt .Met vriendelijke groet,
    Patrick Peters
    Scheer en Foppen Elektro
    Geachte heer Peters,Door u verkopende partij bent u inmiddels benaderd en zijn de mogelijkheden met u doorgenomen.
    We hopen dat de klacht naar wens is opgelost.Met vriendelijke groet,consumentenservice
    patrick
    Voorstel was om de laptop te verkopen en een nieuwe met eventuele korting terug te kopen, probleem is dat er een 3 jaar all risk verzekering op zit en die is naam gebonden. Bovendien als ik de laptop zou verkopen dan is wat ik er voor terug krijg rond de 150 a 200 euro omdat de laptop op internet al slecht staat aangeschreven en ga ik zelf voor veel geld het schip in en dat is het me niet waard, verkoper had verder geen opties en heeft wel meegedacht met de situatie
    geachte heer Peters,
    uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. Wij zullen nogmaals in overleg gaan met uw verkopende partij om te kijken of wij iets voor u kunnen betekenen.
    consumentenservice
    patrick
    Geen oplossing en na het laatste bericht van het bedrijf is er geen contact met me opgenomen om eruit te komen.

patrick

Ook een klacht indienen over FAILLIET Scheer en Foppen Elektro?