Klacht FAILLIET Scheer en Foppen Elektro: Apparatuur gekocht inclusief extra garantie

Nadine

Ik heb in 2014 apparatuur gekocht bij scheer en foppen, een koelkast, fornuis, wasmachine en een vaatwasser. Voor de koelkast, wasmachine en vaatwasser heb ik extra garantie gekocht voor 5 jaar lang. Nu is mijn koelkast stuk en ik heb vandaag gebeld met samsung over de reperatie en daar moet ik geld voor betalen omdat de extra garantie vervallen is ivm het faillisemnt van scheer en foppen. Hier baal ik ontzetten van want dit is niet mijn probleem er hoort een goede regeling te zijn ter bescherming van de consument en ik heb geld betaald voor extra garantie wat vervallen is.

De oplossing die ik wens dat ik mijn extra betaalde bedragen wat ik aan scheer en foppen voor de extra 3 jaar garantie van alle apparaten terug wil krijgen en anders zet ik mijn rechtsbijstand in want dit hoort zo niet.

FAILLIET Scheer en Foppen Elektro is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over FAILLIET Scheer en Foppen Elektro?