Klacht FAILLIET Scheer en Foppen Elektro: Asus Laptop binnen 6 maanden kapot

AnoukdeWal

Afgelopen december kocht ik een Asus Vivobook bij Scheer en Foppen Almere aan de Brouwestraat.

Vanaf het begin heeft de laptop bij het opstarten zowel uit slaap- als uitstand een zwart 'telnet' scherm waar 'ERROR' in staat. Volgens de winkel kon dit geen kwaad. Gezien ik druk met mijn studie bezig ben kon ik mij niet permiteren de laptop ter reparatie in te sturen. Overigens deed hij het ook prima.

Sinds enkele weken valt hij zo nu en dan zomaar uit. En verleden week verscheen er een vreemde vlek in het scherm.

Ik belde de winkel waar ik de laptop gekocht heb. Hier kreeg ik de floormanager aan de telefoon. Hij melde direct dat dit mijn eigen fout is. Ik zal hem volgens hem wel hebben laten vallen. De behuizing is schadeloos, geen deuk, geen kras helemaal niks. En overigens vreemd om over de telefoon al te stellen dat het de klant zijn/haar fout is. De floormanager begon direct over het zelf betalen van de reparatie terwijl ik hem duidelijk had gemeld verzekerd te zijn.

De floormanager wilde mij geen leen laptop aanbieden noch deze vervangen. Ook wilde hij mij niet garanderen dit binnen 3 weken te kunnen laten repareren. Ik informeerde de floormanager over mijn rechten, hier scheen hij zich niet veel van aan te trekken.

Deze laptop wil ik vervangen, binnen 6 maanden mag dit niet kapot gaan om vervolgens weken te wachten op herstel!

Service verwacht ik!

AnoukdeWal
    Gister naar het filiaan aan de Brouwerstraat in Almere geweest. De verkoper destijds werd 'dom' genoemd en zou enkel 'leugens' hebben verkocht. Na lang overleg was een leen laptop ineens wel mogelijk, echter zou deze na gebruik door mij gewoon worden doorverkocht aan een nieuwe klant! Mijn mond viel open. Vreemde service vreemd verhaal. Wat gaat Scheer & Foppen doen?
    Scheer en Foppen Elektro
    Goedemiddag,Inmiddels is er contact geweest en wordt dit alsnog op de juiste wijze opgelost. Onze excuses voor de ontstane situatie.Met vriendelijke groet,PF de Haan
    Servicemanager

Ook een klacht indienen over FAILLIET Scheer en Foppen Elektro?