Klacht FAILLIET Scheer en Foppen Elektro: Belachelijk! Sprakeloos! Zeer teleurgesteld!

Ayse Ismayil

Een jaar geleden hebben we een laptop aangeschaft voor mijn studie en nog maar paar keer gebruikt door zwangerschapsverlof. Ik wilde hem opstarten maar Je zag wel lichtjes branden maar geen beeld. Contact opgenomen met de filiaal in Hilversum.. Met alle papier en laptop gingen we naar scheer en foppen in Hilversum. De laptop werd nagekeken of er van buitenaf valschade te zien was maar was dus perfect in staat. de laptop zou naar de Technical After Sales Service B.V. Scheer en Foppen. 2 dagen later kregen we mail waarin staat dat we274 euro moeten betalen omdat we onkundig hebben gebruikt en ons schuld was. Weer contact met de winkel toen heeft de manager gebeld met de service center maar geen duidelijk verhaal. Eerst werd er gezegd dat er een fysieke schade was en 2 dagen later dat we hem hebben opengemaakt en de boel hebben gesloopt. terwijl ze hem zelf hebben opengemaakt en naar hp gestuurd. Belachelijk!

Ten eerste wil ik de reparatie kosten niet betalen omdat ik een garantiebewijs heb. Ook vind ik niet netjes dat er geen duidelijk verhaal komt. Bovendien is er geen sprake van openmaken van de laptop. Vooraf is er nagekeken of de schroeven geseald waren en dat was dus wel zo. Deze werd toen ook bevestigd door de manager toen de service fotos hadden gestuurd van de reparatie. Deze was bedoeld voor de winkel zelf en deze zagen we zelf ook. Vind absoluut niet acceptabel dat er zomaar wat wordt verzonnen en niet overeenkomt met alles wat jullie tot nu toe hebben geroepen. Ik heb geen enkel vertrouwen meer in jullie producten en jullie zijn absoluut noet klantvriendelijk. Volgende keer vriendelijker omgaan met de klanten en zie mijn reparatie tegemoet. Jullie kunmen niet onderuit komen want ik ga er een zaak van maken. Ten tweede ben ik genoodzaakt om aangifte te doen zodra de zaak niet recht.wordt gezet. Ik ben er absoluut niet mee eens met de onzin gepraat van de service.

Scheer en Foppen Elektro
    Geachte mevrouw Ucar-Bilekirik,

Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor onze dank.
    Wij vinden het vervelend dat er een probleem is ontstaan met uw HP Notebook aangekocht bij ons filiaal in Hilversum. N.a.v. uw klacht hebben wij contact opgenomen met de technische dienst van HP.

Uit onderzoek is naar voren gekomen dat er een stuk uit het mainboard mist. Het stukje dat mist is om de aan/uit kabel vast te houden.

De klacht is recent ontstaan, het apparaat heeft voor deze tijd altijd probleemloos gefunctioneerd.

Uit service overweging zijn wij bereid u een tegemoetkoming te doen in de kosten en de prijsopgave te verlagen naar euro 219,-.

Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Consumenten Service S&F

Ayse Ismayil
    Ik ben er niet mee eens want de computer is niet door ons opengemaakt. Dat hebben jullie gedaan bij jullie service. Nu komen jullie alweer.met een ander verhaal. Ik wil jullie.voorstel niet accepteren. Jullie willen onderuit komen met onzin verhaal steeds. Iets wat niet opengemaakt is en nog geseald is wat ook is bevestigd door jullie manager kan geen onderdeel missen. Kan immers ook niet gaan verdampen. Als jullie niet met mijn voorstel en wens akkord gaan ben ik genoodzaakt om aangifte te doen
    Scheer en Foppen Elektro
    Geachte mevrouw Bilekirik,

Uw bericht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. Naar aanleiding van u klacht hebben we nogmaals contact opgenomen met de technische dienst van HP.
    Omdat u in u bericht te kennen geeft dat u uw laptop nooit zelf geopend heeft, heeft de technische dienst uit serviceoverweging de kosten laten vervallen.

We vertrouwen erop u met dit bericht voldoende te hebben geïnformeerd.

Consumentenservice
    Scheer en Foppen.
    Ayse Ismayil
    Ik heb de laptop ontvangen met veel krassen aan de onderkant. Het is niet zo ingeleverd en werd ook toen ter plekke gekeken naar de krassen, stootschade enz. En ze maken ons nu uit voor leugenaars ivm opengehaalde laptop/hardeschijf. De manager beweert dat de laptop toch door iemand is opengehaald terwijl we meerdere keren hebben aangegeven van niet. Schandalig dit. De klant beschuldigen en dan ook nog eens de laptop terug ontvangen met krassen en dergelijke. De manager vindt dit niet erg.