Klacht FAILLIET Scheer en Foppen Elektro: Jaar gebruikte laptop gekocht voor nieuw

wimmeijer

Een laptop gekocht welke bij thuiskomst nog bestanden had van een jaar oud, en bleek dus een jaar in de winkel als showmodel gebruikt te zijn . Een week later geeft de laptop aan dat de fabrieksgarantie is verlopen daar het een jaar is gebruikt. Verbaasd en bedonderd naar het filiaal in Almere gegaan en daar kon of wilde men er niet zoveel mee doen. Het hoofdkantoor in Harderwijk een uitgebreid schrijven gestuurd weken geleden.
Geen reactie!!!! Ik kan overal elders in Almere een gebruikte laptop kopen voor de helft van mijn huidige uitgave van 569,95 euro en waarop zelfs nog garantie van maanden gegeven kan worden. Nu ben ik geen Apple fan en was met mijn Hp heel tevreden, en hou niet van gebruikte zaken te kopen. Was het mij gezegd dan was ik gaan onderhandelen en zeker 150 tot 200 euro minder geboden, dan wel afgezien.

Een financiële tegemoetkoming in de zin van geld en niet in de zin van tegoedbonnen.
Schaamteloos iets voor nieuw te verkopen wat een jaar in de winkel als showmodel heeft gestaan en Jan en alleman en dan domweg genegeerd te worden. Gefopt door S & Foppen?

Scheer en Foppen Elektro
    geachte heer Meijer,

wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Ik heb uw klacht doorgestuurd naar het betreffende filiaal en zij zullen contact met u opnemen.

hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

met vriendelijke groeten,

afdeling consumentenbelangen.
    wimmeijer
    Met de heer Hajoui een verduidelijkend gesprek gehad en hebben een oplossing gevonden in de vorm van een tegemoetkoming

Ook een klacht indienen over FAILLIET Scheer en Foppen Elektro?