Klacht FAILLIET Scheer en Foppen Elektro: Na 4,5 jaar weer kapot scherm van Samsung LED tv (aankoopprijs € 1.890)

S. Karimi

Voor de tweede keer sinds de aankoop is het beeldscherm kapot. Binnen anderhalf jaar was het al eens vervangen (toen onder gewone garantie).
Contact met winkel en mail aan centraal kantoor sinds eind vorig jaar levert niets op hoewel op website firma wordt toegezegd dat reparatie binnen de economische levensduur gratis zou zijn.
Aanbod voor (kleine) korting op nieuwe tv is niet acceptabel.
Door de storende grote hoeveelheid verticale zwarte strepen in beeld kunnen we al maanden niet genieten van HD beelden op onze toch vrij dure tv.

Volledige vervanging scherm (aan huis)
dan wel helft van de oorspronkelijke aankoopprijs retour. In beide gevallen met vergoeding van de door mij gemaakte € 55 kosten ten behoeve van onderzoek.
Dat deze tv maar een economische levensduur van zes jaar zou hebben accepteer ik niet. Laat de fabrikant dat eerst maar eens maar schriftelijk bevestigen.
Bij verder uitblijven van een redelijke reactie zal ik de zaak direct voorleggen aan de geschillencommissie.

Scheer en Foppen Elektro
    Geachte heer / mevrouw,

U klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. We vinden het vervelend dat uw toestel voor de tweede keer defect is geraakt.
    We hebben u gegevens doorgestuurd naar ons filiaal in Zeist. Zij gaan contact met u opnemen en u informeren naar de mogelijkheden.

Consumentenservice
    Scheer en Foppen
    S. Karimi
    Heeft u er bij gezet dat dit filiaal niet met dezelfde reactie moet komen als drie weken geleden?
    S. Karimi
    Heel snel een reactie terug dat de klactt is doorgestuurd naar de winkel. Met de winkel had ik echter eerder al contact, wat niet tot een aanvaardbare oplossing leidde.
    Klacht weer doorsturen was dus geen slimme zit van dit bedrijf. De winkel heeft ook niet meer gereageerd.
    Scheer en Foppe laat het dus aankomen op de geschillencommissie. Het weekeinde ga ik er eens rustig voor zitten om die klacht goed te formuleren.
    Maar wie weet komt S&F voordien met een betere oplossing.

S. Karimi

Ook een klacht indienen over FAILLIET Scheer en Foppen Elektro?