Klacht FAILLIET Scheer en Foppen Elektro: Na 4,5 jaar weer kapot scherm van Samsung LED tv (aankoopprijs € 1.890)
Details
De klacht
Voor de tweede keer sinds de aankoop is het beeldscherm kapot. Binnen anderhalf jaar was het al eens vervangen (toen onder gewone garantie).Contact met winkel en mail aan centraal kantoor sinds eind vorig jaar levert niets op hoewel op website firma wordt toegezegd dat reparatie binnen de economische levensduur gratis zou zijn.
Aanbod voor (kleine) korting op nieuwe tv is niet acceptabel.
Door de storende grote hoeveelheid verticale zwarte strepen in beeld kunnen we al maanden niet genieten van HD beelden op onze toch vrij dure tv.
De oplossing
Volledige vervanging scherm (aan huis)dan wel helft van de oorspronkelijke aankoopprijs retour. In beide gevallen met vergoeding van de door mij gemaakte € 55 kosten ten behoeve van onderzoek.
Dat deze tv maar een economische levensduur van zes jaar zou hebben accepteer ik niet. Laat de fabrikant dat eerst maar eens maar schriftelijk bevestigen.
Bij verder uitblijven van een redelijke reactie zal ik de zaak direct voorleggen aan de geschillencommissie.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.