Klacht FAILLIET Scheer en Foppen Elektro: Niet oplossen van klacht nr. 89499 Samsung Droger sdc14709

Monique

heb destijds een droogtrommel aangekocht terwijl de oude het nog deed, maar het was al een oud beestje en ik kan in mijn woning geen was droog krijgen en ben ik afhankelijk van een droogtrommel. Om het onzekere voor te zijn heb ik een droogtrommel bij S&F Arnhem aangeschaft.
Alleen deze gaf met 3 maanden al een storing wat betreft de waterpomp of sensor, waardoor de droger het niet meer doet. Vele malen, maanden later en steeds weken zonder droger, en inmiddels alle onderdelen waren vervangen kreeg ik een nieuwe.
Nu naar 2 en een half jaar, zelfde droger en type nummer weer het zelfde probleem, alleen nu is de garantie verlopen.
Gelijk met S & Foppen Dieren contact opgenomen . nu meer dan 2 mnd. geleden, werd eerst door gestuurd na Samsung steeds bellen tot dat vrijdag gezegd werd dat ze niets kunnen doen voor mij .en afhankelijk ben van Samsung, Samsung staat open voor de coulanceregeling, maar dan kom volgens het servicecentrum alsnog met € 151 voor eigen kosten.

We zijn inmiddels meer dan 2 mnd verder, u blijft uw verantwoording op Samsung afschuiven. En helaas zonder resultaat. Dit voorstel is waar ik een klacht over heb ingediend. Uitgaande v/d coulanceregeling van Samsung zijn de kosten €151,- voor mijn rekening, omgerekend obv 8 jaar levensduur zou de reparatiekosten totaal meer dan € 500,- zijn. Nieuwwaarde droger € 349.95 Restwaarde € 244,96 eigenlijk total loss! Alleen Samsung verdiend hier weer aan! Dit met een groot risico zoals bij de vorige droger dat dit het begin is. Het lijkt mij dan ook meer dan redelijk dat u, S&F, verantwoording neemt en mij de rest waarde v/d droger terugbetaald, service geeft en een excuus en een extra vergoeding!

Scheer en Foppen Elektro
    Geachte mevrouw Wichhart,Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank.
    op Klacht ID: 89499 is er al gereageerd op uw klacht en we hebben u reeds een passend voorstel verstrekt.
    We blijven bij ons gegeven voorstel.Met vriendelijke groet,Consumentenservice
    Scheer en Foppen
    Monique
    Ik wil eerst in euro`s weten wat de kosten zijn om homeservice vast te laten stellen of het een technisch mankement is. Ook wil ik niet verplicht zijn om hoge kosten te maken zoals € 151 voor hetzelfde waarbij de vorige droger alle onderdelen vervangen zijn geweest. En wat de kostendeling in euro`s zal zijn als ik het laat repareren.
    Scheer en Foppen Elektro
    Geachte mevrouw Wichhart,Op voorhand kunnen we u nooit kenbaar maken wat de kosten precies zijn. Wel kunnen we aangeven dat we een kostendeling met u aangaan, ook als het gaat om alleen de diagnosekosten.We vernemen graag uw reactieMet vriendelijke groet,Consumentenservice
    Scheer en Foppen

Ook een klacht indienen over FAILLIET Scheer en Foppen Elektro?