Opgelost door FAILLIET Scheer en Foppen Elektro: stofzuigermotor defekt binnen garantie periode van 1 jaar

Aalbie

Eind jan. 2014 stofzuiger gekocht bij dit bedrijf. Eind okt. begaf de motor het. Daar we nog garantie hierop hadden, zijn we hiermee teruggegaan. Stofzuigermoest worden opgestuurd en het zou ongeveer 2 weken duren.
Na 2 weken vanuit e-care nota opgestuurd; check: €38,13 ; moter in aanraking geweest met vloeistof......?!!! Wilden we het evt. repareren €113,00. ( aanschafprijs Siemens stofzuiger toen; € 89,95)

Daar defekt binnen 1 jaar garantie viel; vind ik dat ze geen transport-/ check kosten in rekening mogen brengen.
Billijk zou zijn geweest; voor evt. aanschaf van een nieuwe identieke stofzuiger min de check/ transportkosten a €38,10!
Nota bene als dit bedrijf zijn 50e verjaardag viert mag dit bedrijf zijn klant daarin wel tegemoet komen!

Scheer en Foppen Elektro
    Geachte heer / mevrouw Aalbers,Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. We vinden het vervelend dat er een probleem is ontstaan met uw stofzuiger, aangekocht bij ons filiaal in Baarn.
    We gaan in overleg met uw verkopende partij, u wordt door hen benaderd met een passend voorstel.Met vriendelijke groet,Consumentenservice
    Scheer en Foppen
    Scheer en Foppen Elektro
    Geachte heer / mevrouw,We hebben uw verkopende partij nogmaals op de hoogte gebracht betreffende uw klacht.
    U wordt door de verkopende partij vandaag benaderd met een passend voorstel.Met vriendelijke groet,Consumentenservice
    Scheer en Foppen
    Aalbie
    Uiteindelijk, toch tevreden met de juiste en correcte afhandeling!

Aalbie

Ook een klacht indienen over FAILLIET Scheer en Foppen Elektro?