Klacht FAILLIET Scheer en Foppen Elektro: Wel betaalde senceo maar niet geleverd

Klachtnummer
# 178364
Gebruiker
G Broeksema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op zaterdag 2 juli 2016 hebben wij bij scheer en foppen te Assen 2 stuks senseo gekocht en een Bosch vastwasser.
1 senseo ( zwarte uitvoering) hebben we direct meegenomen maar de andere ( de rode uitvoering ) zouden we op maandag 4 juli samen met de Bosch vaatwasser ophalen .
De vaatwasser hebben we idd opgehaald en gekregen,de senseo is helaas niet geleverd.
De helpende verkoper heeft er niet aan gedacht en wij helaas ook niet.
De rode senseo hebben wij gekocht voor onze zoon welke op vakantie was ten tijde van de aankoop (2 juli) , nu een aantal weken later komt onze zoon thuis en vraagt waar de senseo is. Op dat moment komen wij erachter dat deze niet geleverd is.

Mijn vraag aan u is of hier nog wat aan te doen is, we hebben de senseo wel betaald maar dus niet ontvangen.

De oplossing

Alsnog leveren van de senseo.

1 reactie

  1. Auteur
    Scheer en Foppen Elektro
    Datum
    Geachte familie Broeksema,

    Alle filialen zijn gesloten.
    Ons advies aan u is dat u zich wendt tot de curatoren.
    U kunt mailen naar sf.crediteuren@stellicher.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Scheer & Foppen