Klacht Scheerkoppen.nl: Scheerkoppen wil de aankoopkosten niet vergoeden nadat deze retourgezonden zijn.

Ik kocht universele scheerkoppen voor mijn Phillips scheerapparaat. Toen ik deze ontving zag ik onmiddellijk dat ze niet op mijn scheerapparaat pasten. Ik heb ze daarom direct (binnen 1 uur) na ontvangst per post teruggestuurd.
Ik ontving van het bedrijf de volgende dag nadat ze mijn scheerkoppen ontvangen hadden een mail dat ze de scheerkoppen niet konden vergoeden omdat ze gebruikt waren met foto’erbij waarop haren en talg zat. Ik heb ze onmiddellijk in kennis gesteld dat dit onmogelijk mijn scheerkoppen konden zijn omdat ik ze ten eerste niet uit de verpakking had gehaald en ze onmiddellijk had teruggestuurd. Daarnaast is het onmogelijk de scheerkoppen in mijn apparaat te plaatsen omdat deze in het geheel niet in mijn scheerapparaat passen!! De foto’s die ze mij toegezonden hadden kunnen dus onmogelijk de foto’s zijn van “mijn” scheerkoppen. Ik vroeg restitutie van het aankoopbedrag van € 19,95. Het bedrag valt dus wel mee, maar ik voel mij echt opgelicht door de gang van zaken. Het bedrijf wil de aankoopkosten niet vergoeden!!

Betaling van de aankoopkosten van de niet gebruikte scheerkoppen.

Wij vinden dat Scheerkoppen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Scheerkoppen.nl?