Klacht Scheidegger Opleidingen: Diploma

JvT87

Op 22 mei heb ik mijn opleiding positief afgerond. Op E-connect staat: indien dit examen het laatste examen van je opleiding is, ontvang je je diploma binnen 3 weken per post.
Dit is jammer genoeg bij mij niet het geval. We zijn inmiddels al 6 weken verder.
Verschillende keren gebeld met Scheidegger, steeds wordt er hetzelfde gezegd; druk, vakantietijd (ik snap dit niet, het is een opleidingsinstituut waarin vele mensen in meijuni afstuderen) het ligt op de afdeling, blabla.
Ook heb ik aangegeven dat ik het diploma moet laten zien op mijn werk, mijn werkgever staat hierom te springen. Aangegeven dat ik anders in de problemen kan komen met mijn werk. Nog doen ze hier niets aan.
Verschillende emails gestuurd naar de examencommissie aangezien ik met de klantenservice geen steek verder kom. Examencommissie reageert ook niet op mijn mails.
Ik vind dit schandalig, 3!! weken zijn ze al te laat, en als ik de klantenservice mag geloven kan dit nog veel langer gaan duren.
Ik wil graag verder, werken en studeren, daar heb ik mijn diploma voor nodig!!

Mijn diploma uiterlijk einde van DEZE week bij de post vinden.

Scheidegger Opleidingen
    Beste JvT87,

Wat vervelend dat de verzending van jouw diploma zo'n vertraging heeft opgelopen.
    Dat is niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten en we begrijpen je teleurstelling.
    De documenten zijn inmiddels op 2 juli aangetekend naar je verzonden. We verwachten dan ook dat je ze op korte termijn in ontvangst mag nemen. Onze excuses voor het ontstane ongemak en bedankt voor je geduld.

Scheidegger Opleidingen

Ook een klacht indienen over Scheidegger Opleidingen?