Klacht Scheidegger Opleidingen: Facturen terwijl er geen locatie vd opleiding is

Elisahvl

Ik ben de opleiding Hbo organisatie psychologie gaan volgen per februari 2017. In eerste instantke had ik opgegeven dat ik in alkmaar de opleiding kon volgen. Deze locatie had niet genoeg aanmeldingen. Toen zou het amsterdam worden. Dat ging ook niet door. Toen is de opleiding uitgesteld tot eind September net als de facturen. Ook in september waren er niet genoeg aanmeldingen voor een locatie bij mij in de buurt, toen heb ik er noodgedwongen voor gekozen om online de module te volgen. Dit is mij niet bevallen. De volgende module wilde ik dan ook klassikaal volgen. Wederom niet voldoende aanmeldingen, voor locatienvan mijn voorkeur. Afgesproken dat ik de module zou opschuiven, omdat ik niet weer online wilde studeren. De volgende module zal pas in februari of april zijn. De factureren blijven echter wel doorlopen. Ik vind het vreemd dat ik moet betalen voor modules die ik niet volg en waar ze geen alternatief voor hebben. De financiele administratie van scheidegger blijft volhouden dat ik ik moet betalen.

De studie kunnen volgen bij mij in de buurt en geen facturen zolang ik geen modules volg.

Elisahvl
Uiteindelijke oplossing Ik moet de facturen gewoon betalen, of er nu een mogelijkheid is voor lessen volgen of niet. Ik heb nog geen reactie over een betaalregeling.