Klacht Scheidegger Opleidingen: Ingeschreven in Sittard, maar nog nooit in Sittard geweest.

Klachtnummer
# 130805
Gebruiker
Trijnes
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geachte Scheidegger opleidingsgroep,

Ik heb mij in november 2014 ingeschreven bij de opleiding Teamleider contactcenter.
Ik heb gekozen voor locatie sittard echter word iedere keer de locatie gewijzigd naar utrecht.
U kunt zich misschien voorstellen aangezien ik u al 270€ per maand betaal ik niet altijd de financieele middelen heb om iedere keer naar een locatie te rijden die minimaal 140km van mijn woonplaats ( venlo ) toe te rijden.
Er is mij beloofd in de eerste plaats dat ik altijd in Sittard terecht zou kunnen en op basis hier van ben ik de opleiding aangegaan.
In onmacht heb ik mijn opleiding dan maar omgezet naar e-learning wat mij nog meer tijd kost want ik zal meer zelf moeten doen.
Scheidegger denkt hier echter weer anders over en zegt dat de komende module weer niet als e-learning te volgen is.
Scheidegger komt met een compensatie van 25€ maar begrijpt niet dat de reis heen en terug iedere keer 40€ kost!!!
De toenadering is ook verwaarloosbaar!!!!

De oplossing

Meer toenadering met mij en een passende compensatie voor alle gelede schade die veroorzaakt is!

4 reacties

  1. Auteur
    Scheidegger Opleidingen
    Datum
    Wij zijn reeds in gesprek met meneer.

    Met vriendelijke groet,
    Scheidegger Opleidingen
  2. Auteur
    Scheidegger Opleidingen
    Datum
    We hebben meneer gesproken en uitleg gegeven. In het verleden is er een compensatie aangeboden.

    Met vriendelijke groet,
    Scheidegger Opleidingen
  3. Auteur
    Trijnes
    Datum
    U heeft mij uitleg gegeven, maar ik wil u ook een voorstel doen tot een goede afhandeling.
  4. Auteur
    Scheidegger Opleidingen
    Datum
    We hebben zojuist meneer nogmaals gesproken en zijn samen tot een oplossing gekomen.

    Met vriendelijke groet,
    Scheidegger Opleidingen

Ook een klacht indienen over Scheidegger Opleidingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen