Klacht Scheidegger Opleidingen: opleidings niveau is zeer misleidend ipv "geen vooropleiding "blijkt deel 1 HBO tezijn

Jonne

Volg opleiding budget coach.
Mijn inziens is dit voor veel mensen misleidend nu denken veel mensen (net als ik) dat kan ik (deze drempel is laag)
Immer bij info op de site word aangegeven dat men geen opleiding nodig heeft slechts interesse , motivatie en financieel inzicht is voldoende, nergens staat er ook maar iets vermeld dat deel 1 op een totaal ander niveau zou zijn. Pas nadat je je hebt in geschreven en je hebt betaald krijg je toegang tot E-connect. Pas dat het examen op HBO niveau is. Ik heb gebeld moet zijn MBO+. Gesproken met leerkracht die mij slecht verteld dat er voor deel 2 C en T geen vooropleiding bestaat ?? en er dus geen niveau aan gekoppeld kan worden???. Veel te hoog gegrepen voor mij!!! Gevolg eerste helft kosten opleiding hebben me al €750.00 gekost die ik dus nu kwijt ben. Gevolg slapeloze nachten zeer veel stress advies huisarts Stoppen (ben hart patiënt en zou zelf nooit voor dit hoge niveau gekozen hebben). Benieuwd naar deel 2 dit na jaar!!!!!

IK zou het zeer waarderen als men omdat zij te weinig in formatie hebben verstrekt. Miin ziens is dit voor veel mensen zeker wel misleidend.Mmijn €750.00 zouden terug geven. Ik ben werkeloos en het is een complete rib uit mijn lijf.

Scheidegger Opleidingen
    Wij hebben contact met mevrouw opgenomen.
    Jonne
    Scheidegger heeft mij toe gezegd de eerste module niet te kunnen vergoeden omdat deze reeds gestart was. Ik heb wel al de toezegging gehad dat zij mij het tweede deel terug gaan betalen. Iets is beter dan niets. Ik begrijp dat de plek door mijn inschrijving gereserveerd was echter onder van Scheideggers kant onder valse voorwetsels. Echt hellemaal er mee eens ben ik het dus niet. Ik wacht de terug betaling af. Maar zal nooit meer iets gaan volgen bij Scheidegger of zoals zij werkelijk heten NCOI
    Beste mevrouw Borst,
    Wat vervelend dat u onze dienstverlening zo ervaren heeft. Zoals afgesproken wordt het bedrag van de niet gevolgde module, zo snel mogelijk terug gestort op uw rekening.
    Jonne
    Scheidegger heeft mij de helft terug betaald. Netjes zou je zeggen maar hiermee erkennen ze dus schuld!!!! Het gekke is dat ik dus nu het ( Coach en techniek) 1ste gedeelte niet terug ontvang maar voor de 2de terwijl de klacht juist voor 1ste gedeelte was gemeld. Ik had graag voor het 2de dl(budget Coach)nog willen gaan. Hiermee zien of dat daarvoor de tekst in de info melding "geen voor kennis slechts interesse en motivatie is voldoende" immers door deze regels was enthousiast geworden.
    Scheidegger Opleidingen
    Mevrouw Borst en Scheidegger Opleidingen zijn in gesprek tot overeenstemming gekomen mevrouw te laten uitstromen van de opleiding. Hiermee beschouwen wij de kwestie als gesloten.
    Jonne
    Scheidegger heeft het tweede gedeelte terug betaald terwijl ik dit nog had willen gaan volgen. Het ging om het eerste gedeelte welke misleidend was door het opleidings niveau veel lager in omschrijving (was geheel geen voor opleiding nodig)was mee gegeven. Ik wil graag het eerste deel terug €750.00 Zij zeggen dat zij een tweede voorstel hebben gedaan

Jonne

Ook een klacht indienen over Scheidegger Opleidingen?