Klacht Scherjon Hout & Sa: Slechte kwaliteit en bedrijf komt beloften niet na.

Klachtnummer
# 277514
Gebruiker
Nadine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26 juli 2017 gaf ik akkoord op een offerte van 4 op maat gemaakte meubels bij Scherjon Hout & Sa. De levertijd zou 3 tot 4 weken bedragen wat uiteindelijk er 6,5 bleken te worden nadat ik daar zelf meermalen naar heb moeten informeren.
Na de levering was ik niet tevreden. Het hout was zeer slecht afgewerkt. Er zaten nog heel veel splinters en halen aan waardoor we de meubels niet in gebruik konden nemen, delen waren gebeitst die geverfd zouden worden en er zaten handgrepen aan terwijl greeploos besteld was. Direct heb ik contact gezocht met [naam verwijderd] Scherjon, mijn klacht kenbaar gemaakt, foto's gestuurd en gevraagd om een oplossing waar hij op terug zou komen wat erg lang duurde. De oplossing waar dhr mee kwam was onacceptabel.
Na wederom herhaaldelijk contact te hebben gezocht met meneer en gevraagd om samen met ons naar een passende oplossing te zoeken heb ik uiteindelijk dhr Scherjon zelf een aantal keuzes voorgelegd. Dhr Scherjon ging akkoord met het terug betalen van 150,- zodat wij de meubels in orde konden (laten) maken en eindelijk na weken veilig in gebruik konden gaan nemen. Deze stonden namelijk nog steeds opgestapeld in onze woonkamer.
Inmiddels zijn wij 4,5 week verder en hebben wij nog steeds geen euro ontvangen. Telkens wanneer ik dhr Scherjon hierop attendeer krijg ik een smoes en weer een belofte voor wanneer ik over het geld kan beschikken welke dhr. Scherjon wederom niet na komt.

De oplossing

Ik zou graag per omgaande het toegezegde bedrag van dhr Scherjon van Scherjon Hout & Sa ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Scherjon Hout & Sa is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Scherjon Hout & Sa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen