Klacht Schermrepareren.nl: Niet leveren van gekochte goederen

Klachtnummer
# 170995
Gebruiker
Eef112
Datum
0 reacties

Details

De klacht

26 mei jl. Eem Sony xperia Z scherm met reparatiekosten gekocht. Rond de 56 euro betaald via IDEAL. Voor 16.00 uur besteld zelfde dag verzonden. Dat bleek niet zo te zijn ook de beloofde track en trace code ontbrak. Verschillende mailtjes verzonden om de koop te ontbinden want men komt de afspraak niet na. Nul reactie en via Google Eem mobielnummer achterhaalde wat afgesloten blijkt te zijn. Zo stom normaal check ik een website als ik wat koop. Een keer niet. Ik wil mijn geld terug. Maar ben bang dat dit een oplichter is.

De oplossing

Geld terug voor niet leveren van de gekochte goederen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schermrepareren.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen