Klacht Schermrepareren.nl: Scherm besteld niet binnengekregen

Klachtnummer
# 187120
Gebruiker
Nick
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hallo,

Ik heb een 21-9 een scherm besteld voor mijn iphone 5s bij schermrepareren.nl, zelfde dag nog een mailjte gekregen dat de bestelling verzonden was. Tot op heden nog niks binnengekregen, tevens is de track en trace code ook nergens te vinden. Ondertussen twee keer gemaild maar geen reactie ontvangen. Erg teleurgesteld aangezien de site er erg betrouwbaar uitziet. Dus mensen, pas op met schermrepareren.nl!

M.v.g. Nick

Gewenste oplossing

Graag geld terug of de goederen ontvangen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schermrepareren.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen