Klacht Schermrepareren.nl: Verzendkosten niet detour

Klachtnummer
# 124968
Gebruiker
Robert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bedrijf heeft het verkeerde product geleverd. Geconstateerd na openen verpakking. Gelijk retour gestuurd. Heb hiervoor verzendkosten moeten maken.
Bedrijf heeft netjes ander vervangend product geleverd.
Nu wil ik alleen mijn gemaakte verzendkosten om het product te retourneren terug ontvangen. Bedrijf antwoordt dat ik 'retour afzender' op het pakketje had moeten zetten. Naar mijn weten geldt dit alleen voor ongeopende pakketten.

De oplossing

Gemaakte verzendkosten retour

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schermrepareren.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen