Klacht Schilderijenspeciaalzaak.nl: besteld niets geleverd

Klachtnummer
# 196204
Gebruiker
stien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

11 november schilderij besteld 2-3 werkdagen levertijd, betaling meteen afgeschreven vervolgens niets meer gehoord! Telefonisch niets bekend, live chatten lukt ook niet, diverse mails verzonden het enige wat je retour krijgt is dat ze "momenteel telefonisch niet bereikbaar zijn omdat ze wijzigingen in hun systeem hebben" Op die mail kan je reageren wat je dan ook kan maar daarna krijg je een automatisch bericht retour om aan te geven dat het in "goede orde is ontvangen en dat ze zo spoedig mogelijk contact op zullen nemen".....We zijn inmiddels een week verder en horen niets meer!!!!

De oplossing

Zo snel mogelijk binnen een week het schilderij ontvangen met bericht van post.nl zodat we het kunnen volgen via track en trace omdat het een kado is.
Zit nu steeds thuis af te wachten met briefjes op de deur, degene voor wie t kado is woont nl ook thuis.....Zou heel leuk zijn dat het nog een leuke verrassing is om volgende week te geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schilderijenspeciaalzaak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schilderijenspeciaalzaak.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen