Klacht Schilderijenspeciaalzaak.nl: Verkoper komt de overeenkomst niet na.

Klachtnummer
# 259514
Gebruiker
Job Kappen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 31-03-2017 bestelling gedaan en betaald. Het product is na 3 weken niet geleverd. Contact maken of een reactie op mail krijgen is tot op heden niet gelukt ondanks de geboden faciliteiten die op de website staan.

De oplossing

Het leveren van het product zoals zij in hun Algemene Voorwaarden hebben opgesteld. http://www.schilderijenspeciaalzaak.nl/algemene-voorwaarden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schilderijenspeciaalzaak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schilderijenspeciaalzaak.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen