Klacht Schildpaddenvoer.nl: bestelling niet geleverd

Klachtnummer
# 125550
Gebruiker
Renske
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst op 31 maart niet geleverd (bestelnummer 1299)
In voorwaarden staat het volgende:
3.Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.

Ik heb geen bericht ontvangen.
Zelf heb ik gemaild op 8 juni en op 30 juni, maar antwoord blijft uit.
De website vermeld geen andere contactinformatie dan het e-mailadres, als consument kan ik geen verdere actie ondernemen.

De oplossing

Geld terug (18,90) of alsnog levering van het bestelde

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schildpaddenvoer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schildpaddenvoer.nl?