Klacht Schiphol Holiday Valet Parking: restitutie 1e reservering parking P3 van 93, euro

# 190834
jowa

Op 13 juli met ideal een bedrag van 93,00 euro betaald voor een parkeerplek op P3
Op 20 augustus een wijziging op de reservering aangevraagd voor een dag extra parkeren en via Ideal 100,00 euro betaald. Op het wijzigingsformulier reservering KTZW3 staat dat het oorspronkelijke binnen bedrag van 93,00 euro binnen 5 dagen terug gestort zou worden op mijn bankrekening.
Na diverse e-mails werd mij beloofd dat het bedrag via hun betaal afdeling WORLDPAY LIMITED binnen enkele werkdagen zou worden terug gestort.
We zijn inmiddels 2 maanden verder en het bedrag is nog niet op mijn bankrekening terug gestort. Ik ben nu ten einde raad om dat ik geen andere weg weet om mijn geld terug te krijgen.

Het moet toch geen enkel probleem zijn voor een grote instelling als Schiphol om in plaats van maanden te veel betaalde bedragen binnen 2 of 3 werkbare dagen aan de rechtmatige eigenaar te retourneren.

Schiphol Holiday Valet Parking is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

jowa
    Tot op heden heeft de Financiële provider Worldpay limited sepa ideal van Schiphol Parking P3 de 93 euro nog niet op mijn bankrekening teruggestort. Het is inmiddels bijn a 4 maanden geleden dat dit bedrag onterecht van mijn rekening is afgeschreven.