Klacht Schiphol Holiday Valet Parking: Schade (lekke band) door toedoen Holiday Valet Parking

Klachtnummer
# 272470
Gebruiker
Esther81
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bij terugkomst op Schiphol een lekke band. Daar werd ik per mail over geinformeerd, of ik even contact op wil nemen met de balie. Gelijk gebeld (vanuit het vliegtuig) en ze vroegen of ik naar de balie wilde komen. Aangegeven dat het me handiger leek om gelijk actie te ondernemen. Dat kon in eerste instantie niet, totdat ik boos werd. Uiteindelijk moest haar leidinggevende erbij komen en toen zou toch mijn pechhulp gebeld worden. Achteraf bleek dat de band lek was gegaan terwijl zij ermee reden. Een medewerker gaf aan dat het door al het materiaal op de weg kwam. De tunnel naar hun parkeerterrein toe lag hiermee vol door wegwerkzaamheden. Ook de pechhulp gaf aan dat de band extreem snel leegliep en dat hiermee niet lang gereden kon worden. Het moet dus gebeurd zijn terwijl de medewerkers van Valet Parking met mijn auto reden. Klacht ingediend, maar na eerst een bericht dat er naar gekeken zou worden nu al 3 weken geen reactie.

De oplossing

Vergoeding. De band was een half jaar oud en kan niet gerepareerd worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schiphol Holiday Valet Parking is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    Esther81
    Datum
    Helaas nog steeds geen reactie....
  2. Auteur
    Esther81
    Datum
    En nog steeds niet...
  3. Auteur
    Esther81
    Datum
    Nog steeds geen reactie...