Klacht Schiphol Holiday Valet Parking: Schiphol Valet Parking retourneerd twee maal een auto met schade en weigert de schade te vergoeden.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 252170
Gebruiker
Pieter Recter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Binnen een semester twee keer een auto toevertrouwd aan Schiphol Valet Parking.
Beide keren de auto met schade terug gekregen. Deze schade gemeld bij afhalen en later per mail met foto's van de schade gestuurd. Twee keer een mail retour met dezelfde vraag: hoe bent u verzekerd? Na antwoorden van deze vraag ook weer beide keren de mail dat ze uit coulance willen betalen hetgeen de verzekering niet dekt tot 500 euro. Dit wil je natuurlijk niet want gaat ten koste van mijn no-claim.
In de voorwaarden van Schiphol Valet Parking staat dat ze een dossier dienen aan te leggen waaruit blijkt dat de schade niet het gevolg is van de jonge mannen en dames die de auto wegrijden. Beide gevallen was er geen compleet dossier aanwezig. Ze leggen de bewijslast terug bij de klant. Beide gevallen contact gehad met Charissa van Kuijk, de teamleider.

De oplossing

Vergoeden van de schade aan de auto's.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schiphol Holiday Valet Parking is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pieter Recter
Datum
Uiteindelijke oplossing Kostenvergoeding tot maximaal €500,- coulance halve na melding op mijn casco verzekering.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad