Opgelost door Schiphol Tickets: Annulering vlucht

content Opgelost
Mandy

Ik heb in januari een reis geboekt naar Turkije. Momenteel is het nog code oranje voor Turkije en ik wil mijn reis annuleren. Het liefst wil ik mijn geld terug en anders een voucher. Ik moet woensdag 8-7-2020 al vliegen. Maar ik kan schipholtickets niet bereiken. Ik wil voor dinsdag iets horen van schipholtickets.

Ik wil mij n geld terug van mij voor de corona geboekte reis naar Turkije. Het is momenteel nog steeds code oranje naar Turkije.

Mandy
    Ik wil contact hebben met Schipholtickets om mijn mogelijkheden te bespreken. Ik wil reactie.
    Schiphol Tickets
    Hartelijk dank om contact met ons op te nemen. Een van onze gespecialiseerde agenten zal jouw zaak bestuderen. Stuur een e-mail naar customer.service@schipholtickets.com met het adres dat je hebt opgegeven in het aankoopproces, en geef in het onderwerp alleen de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Wij laten je vervolgens weten welke stappen je kan volgen

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?