Opgelost door Schiphol Tickets: Annulering vlucht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 460358
Gebruiker
Mandy
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb in januari een reis geboekt naar Turkije. Momenteel is het nog code oranje voor Turkije en ik wil mijn reis annuleren. Het liefst wil ik mijn geld terug en anders een voucher. Ik moet woensdag 8-7-2020 al vliegen. Maar ik kan schipholtickets niet bereiken. Ik wil voor dinsdag iets horen van schipholtickets.

Gewenste oplossing

Ik wil mij n geld terug van mij voor de corona geboekte reis naar Turkije. Het is momenteel nog steeds code oranje naar Turkije.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Mandy
    Datum
    Ik wil contact hebben met Schipholtickets om mijn mogelijkheden te bespreken. Ik wil reactie.
  2. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hartelijk dank om contact met ons op te nemen. Een van onze gespecialiseerde agenten zal jouw zaak bestuderen. Stuur een e-mail naar customer.service@schipholtickets.com met het adres dat je hebt opgegeven in het aankoopproces, en geef in het onderwerp alleen de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Wij laten je vervolgens weten welke stappen je kan volgen




Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen