Klacht Schiphol Tickets: Bad customer care, No communication at all

Klachtnummer
# 466273
Gebruiker
Manish Bansal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I booked flight tickets via schipoltickets.com. Due to Covid my flights from Netherlands to India is not operating.
Schipoltickets is not giving any solution and their customer care is also not reachable.

De oplossing

Please make all the customer aware not to take their service even if they sell tickets in 1 Euro.

1 reactie

  1. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hartelijk dank om contact met ons op te nemen. Een van onze gespecialiseerde agenten zal jouw zaak bestuderen. Stuur een e-mail naar customer.service@schipholtickets.com met het adres dat je hebt opgegeven in het aankoopproces, en geef in het onderwerp alleen de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Wij laten je vervolgens weten welke stappen je kan volgen

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen