Klacht Schiphol Tickets: Booking NL9N6B wil haar luchthavenbelasting terug omdat vlucht is geannuleerd ivm corona.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 477379
Gebruiker
Annavliegtniet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er loopt een klacht via Klachtenkompas, mijn bookingnummer is NL9N6B;
Ik wil de luchthavenbelasting terug ondat ik niet kon vliegen ivm corona, mijn conferentie was geannuleerd.

De oplossing

Ik wil de luchthavenbelasting terug, booking NL9N6B

2 reacties

  1. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum

    Thanks for providing your booking ID.

    Unfortunately some refunds are being delayed, due to the fact that airlines are taking too long to approve them.

    One of our agents will have a look, contact the airline to aks for an update, and come back to you with an update.

    Thanks
  2. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Our colleagues from Advanced Customer Support have informed us that they are already in touch with you and with the airline on your booking status.

    Should you need anything else, we kindly recommend you to follow up directly through the e-mail thread with the Advanced Customer Support Agents.

    Thanks and regards

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annavliegtniet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nu heb ik een hele lange mail ontvangen in get Engels) met een beschrijving van allerlei stappen die ze moeten zetten en verwijzing naar drukte; tja het schiet dus niet echt op. Positief is dat ze mijn mailadres hebben. Ik wacht nog steeds af, nu al bijna 5 maanden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen