Klacht Schiphol Tickets: Een retourticket geboekt en betaald en het bedrijf blijkt frauduleus te zijn

Klachtnummer
# 452356
Gebruiker
Maya#25
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Vandaag 8 juni 2020 hebben wij (een student) een retourticket geboekt en direct betaald. Omdat een mailbevestiging uitbleef gingen wij verder kijken en zagen dat heel veel mensen zijn opgelicht door dit bedrijf.

De oplossing

Zou graag met alle gedupeerde een massaprocedure willen starten. Degene die achter zit moet toch achterhaald worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schiphol Tickets is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

5 reacties

  1. Auteur
    Maya#25
    Datum
    Hoe kunt u mij hierbij helpen?
  2. Auteur
    Maya#25
    Datum
    Hoe kunt u mij hierbij helpen?
  3. Auteur
    Maya#25
    Datum
    Hoe kunt u mij hierbij helpen?
  4. Auteur
    Maya#25
    Datum
    Hoe kunt u mij hierbij helpen?
  5. Auteur
    Maya#25
    Datum
    Zijn er mensen die ook klachten en/of problemen hebben met Schipholtickets? Dan kom ik graag met u in contact.

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen