Klacht Schiphol Tickets: Er is geen klantenservice op 31 mei

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 307050
Gebruiker
duckbanny
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Totaal kansloos om je ticket om te boeken. Klantenservice totaal onbereikbaar via telefoon of mail Zeven maal telefoon - zeven maal 10 minuten in de wacht . Vijf keer e mail op de zelfde dag. Eerste mail reactie na 72 en niet 48 uur en daarvoor volledig zinloos want de vlucht ging de volgende dag. Geen verklaring wat er gebeurd is op Black Thursday 31 mei ten kantore van Schipholtickets.com

De oplossing

Service op donderdag. Zodat je een kans krijgt een ticket om of over te boeken

1 reactie

  1. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Graaf,

    Wat ontzettend vervelend dat u op 31 mei geen contact met ons kon krijgen. Zoals u waarschijnlijk weet, bestaat de reiswereld uit twee seizoenen, namelijk hoog en laagseizoen. Op dit moment is het hoogseizoen aanstaande waardoor het telefonisch drukker is dan normaal. Onze klantenservice werkt met man en macht om onze klanten zo spoedig mogelijk te helpen.

    Wij zullen u in uw gestuurde e-mail van een inhoudelijke reactie voorzien.

    Met vriendelijke groet,

    Schipholtickets.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
duckbanny
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nee Ik ben door Schipholtickets in de wacht gezet wat ik ook bij jullie duidelijk heb gemaakt. Volgens deze experts kan het wel 4 of 6 weken duren omdat het "druk" is. Wilde deze klacht helemaal niet afsluiten. Wil best beoordelen maar de zaak loopt nog
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen