Klacht Schiphol Tickets: Er is geen klantenservice op 31 mei

duckbanny

Totaal kansloos om je ticket om te boeken. Klantenservice totaal onbereikbaar via telefoon of mail Zeven maal telefoon - zeven maal 10 minuten in de wacht . Vijf keer e mail op de zelfde dag. Eerste mail reactie na 72 en niet 48 uur en daarvoor volledig zinloos want de vlucht ging de volgende dag. Geen verklaring wat er gebeurd is op Black Thursday 31 mei ten kantore van Schipholtickets.com

Service op donderdag. Zodat je een kans krijgt een ticket om of over te boeken

Schiphol Tickets
    Geachte heer De Graaf,

Wat ontzettend vervelend dat u op 31 mei geen contact met ons kon krijgen. Zoals u waarschijnlijk weet, bestaat de reiswereld uit twee seizoenen, namelijk hoog en laagseizoen. Op dit moment is het hoogseizoen aanstaande waardoor het telefonisch drukker is dan normaal. Onze klantenservice werkt met man en macht om onze klanten zo spoedig mogelijk te helpen.

Wij zullen u in uw gestuurde e-mail van een inhoudelijke reactie voorzien.

Schipholtickets.com

duckbanny
Nee Ik ben door Schipholtickets in de wacht gezet wat ik ook bij jullie duidelijk heb gemaakt. Volgens deze experts kan het wel 4 of 6 weken duren omdat het "druk" is. Wilde deze klacht helemaal niet afsluiten. Wil best beoordelen maar de zaak loopt nog

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?