Klacht Schiphol Tickets: Er wordt niet gerageerd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 474717
Gebruiker
Annavliegtniet
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik probeer nu al een hele poos een vlucht naar Gothenburg op 3 sept te annuleren omdat de conferentie die ik zou bezoeken aldaar ivm corona niet doorgaat. Op 9 juli krijg ik bericht dat de vlucht geannuleerd is. Vervolgens zie ik in mijn KLM app dat de vlucht onder een ander vluchtnummer doorgaat en dat ik daarvoor geboekt sta. Dit terwijl ik in april 2020 al een eerdere poging heb gewaagd om te annuleren. Nu heb ik maandag 24 augustus opnieuw geannuleerd en krijg ik de mededeling dat ik binnen 2 werkdagen bericht krijg. Niet dus. Vandaag opnieuw gemaild en daarop ontvang ik een mail met dit ref nummer: 422510.
Maandag 3 sept is de vlucht....... Wat nu?

De oplossing

Ik wil een reactie in de vorm van een bevestiging van de annulering waarmee ik de luchthavenbelasting kan terugvragen.

8 reacties

  1. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Dear customer,

    Thanks for your review.

    We are going to pass your case to our colleagues at Advanced Customer Support department so that they can check the status of your booking and answer you accordingly.

    Regards
  2. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Can you please provide your ID booking (8-digit code that appears in the confirmation e-mail)?

    Thanks
  3. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Hi

    We are writing you from Schipholtickets, so if you can provide us with your ID booking, then we will check your case internally and come back to you with an answer.

    Regards
  4. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Dear customer,

    I am sorry but 422510 is not a valid ID booking.

    Can you please provide the 8 digit code that is shown in the confirmation e-mail? Otherwise, e-mail address would also help us finding your booking.

    Thanks
  5. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Dear customer,

    Would you be so kind to provide us with a booking ID and/or the e-mail address you used in the booking flow, so that we can check the status of your booking?

    Thanks
  6. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum

    Thanks for providing your booking ID.

    Unfortunately some refunds are being delayed, due to the fact that airlines are taking too long to approve them.

    One of our agents will have a look, contact the airline to aks for an update, and come back to you with an update.

    Thanks
  7. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum

    Thanks for providing your booking ID.

    Unfortunately some refunds are being delayed, due to the fact that airlines are taking too long to approve them.

    One of our agents will have a look, contact the airline to aks for an update, and come back to you with an update.

    Thanks
  8. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Our colleagues from Advanced Customer Support have informed us that they are already in touch with you and with the airline on your booking status.

    Should you need anything else, we kindly recommend you to follow up directly through the e-mail thread with the Advanced Customer Support Agents.

    Thanks and regards

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annavliegtniet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Schipholtickets zegt dat ze in contact is met de airline KLM en dat die er lang over doen om de vraag af te handelen: dus al bijna 5 maanden? Er wordt van de een naar de ander gewezen en er wordt niets opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen