Klacht Schiphol Tickets: Geen contact klantenservice

Klachtnummer
# 381238
Gebruiker
Belinda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kan geen contact krijgen met nieuwe klantenservice. Oude wel te bereiken, maar zij kunnen alleen boekingen van voor februari inzien. Veel gevlogen, altijd fijne service gehad, maar nu is het onmogelijk om ze te pakken te krijgen.

De oplossing

Contact

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schiphol Tickets is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Belinda
    Datum
    Nog steeds geen goede oplossing geboden. Wel contact gehad. Typefout gemaakt en de maatschappij waarmee ik vlieg geeft aan dat het €20 kost om een letter te wijzigen. Geeft wel aan dat dat dan via Schipholtickets moet. Zij rekenen een obscene €110!!! Criminelen!

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen