Klacht Schiphol Tickets: Geen contact mogelijk, geen geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 463134
Gebruiker
APB68
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geen contact mogelijk met Schipholtickets, we hebben een vlucht al in maart geannuleerd, maar we horen niets, krijgen geen contact, mailadressen werken allemaal niet.

Gewenste oplossing

Annulering verwerken en geld terugbetalen.
Geboden oplossing
Unfortunately we have not located any reservation with the email address you wrote us from. Please make sure to contact us by using the same e-mail that you filled in to make the reservation and do not forget to indicate the Booking ID that you will find in the confirmation email (numerical code) in the subject of the e-mail. We kunnen niet reageren met de originele email! We hebben een ander email adres! Helaas was de oplossingsmail van klachtenkompas in de spam terecht gekomen trouwens.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt, voor je opmerking. Stuur een e-mail naar customer.service@schipholtickets.com met het e-mailadres waarmee je de aankoop hebt gedaan, en geef in het onderwerp de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Je ontvangt dan instructies om contact op te nemen met een van onze gespecialiseerde agenten.




Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen