Klacht Schiphol Tickets: Geen gehoor als je belt

happy Niet opgelost
OranjeCactus#422

Vliegticket geannuleerd wil mijn geld terug ben nu al v.a maart bezig bellen en mailen heeft geen bij jullie gewoon te gek voor woorden hoe jullie met klanten omgaan ik denk dat ik het maar hoger op moet zoeken want jullie luisteren gewoon niet goed waardeloos.

Gewoon dat ik een tegoed bonnen of terug betaling krijg lijkt mij niet zo moeilijk.
Totaal op niets uitgelopen hoor maar niets van die Schiphol Tickets. NL.voel me goed opgelicht door dat bedrijf vooral nu ik dat programma BOOS heb gezien ging over dat bedrijf dat dit zo maar kan in Nederland gewoon tien keer niets dat bedrijf boeken geen probleem maar geld terug krijgen ho maar mvg Johan Elsen.

OranjeCactus#422
    Wat kan hier aan doen het is toch te gek voor woorden dat dit zo maar kan mailen en bellen heeft geen zin bij dit bedrijf voel als ware opgelicht mvg Johan.
    OranjeCactus#422
    Vlieg ticket geannuleerd bij Schiphol Tickets. NL tot heden geen reactie van Schiphol Tickets. NL bellen een mailen heeft totaal geen zin ben al v.a januari bezig met dat bedrijf maar krijg gewoon geen antwoord er wordt dus niets aangeboden om kort te gäan wat kunnen jullie voor me doen mvg Johan Elsen.
    Schiphol Tickets
    Bedankt voor je opmerking. Wij willen jouw zaak graag laten bestuderen door een van onze agenten. Hiertoe verzoeken we je een e-mail te versturen naar customer.service@schipholtickets.com, en in het onderwerp hiervan de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan te geven. Denk eraan: gebruik de e-mail waarmee je de boeking hebt gemaakt. Je ontvangt dan onmiddellijk de te volgen aanwijzingen

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?