Klacht Schiphol Tickets: Geen klantenservice bereikbaar

AABihari

Probeer al een maand contact te krijgen i.v.m. onze vlucht van morgen! Eerst continu bandje dat i.v.m. corona heel druk is en dat er alleen vragen in behandeling worden genomen voor vluchten die binnen 24 uur vertrekken. Uiteindelijk een mail gekregen dat vlucht is geannuleerd door corona en dat ze in afwachting zijn van de beslissing over refund. Nu krijg ik een mail dat ik me online kan inchecken voor de vlucht van morgen?! Kan niet mailen klantformulier op website doet het ook niet en als je belt wordt je na 7 en halve minuut in de wacht gestaan te hebben er gewoon opgegooid! Kan niemand bereiken. Weet niet of vlucht nou geannuleerd is en of we vergoeding krijgen. Echt verschrikkelijk klantenservice! Echt verschrikkelijk spijt dat ik hier geboekt heb!!

Graag contact met mij opnemen. Duidelijkheid of vlucht geannuleerd is en zo ja hoe de refund geregeld is.

Schiphol Tickets is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?