Klacht Schiphol Tickets: Geen kosten retour van Schiphol Tickeks bij annulering vlucht

GroenGras

Op 6 febr 2020 heb ik een retour naar Birmingham geboekt via Schiphol Tickets: 16-8 2020 met BE 112-Fly Be heen en op 21 - 2020 met vlucht KL 1434 - KLM terug. Kosten 200,95 euro, betaald met mijn creditcard.
KLM heeft mij 26-4 gemaild dat de terugreis is geannuleerd en dat voor de terugreis het bedrag terug gegeven zal worden of een voucher zal worden verstrekt. Als de vlucht via een tussenpersoon is geboekt, dien ik me daartoe te wenden.
Ik heb daarop Schiphol Tickets tot twee maal toe gemaild en een aantal keren geprobeerd te bellen om de kosten van de heen- en terugvlucht terug te krijgen. Maar zij geven geen reactie.
Ik vind dit onaanvaardbaar aangezien de vervoerder zelf aangeeft wel schadeloos te willen stellen en wens de reissom van 200,95 euro terug te ontvangen op mijn creditcard. Graag reactie

Ik wil dat zij de kosten van de geannuleerde vlucht retourneren.

Schiphol Tickets
    Bedankt voor je opmerking. Wij willen jouw zaak graag laten bestuderen door een van onze agenten. Hiertoe verzoeken we je een e-mail te versturen naar customer.service@schipholtickets.com, en in het onderwerp hiervan de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan te geven. Denk eraan: gebruik de e-mail waarmee je de boeking hebt gemaakt. Je ontvangt dan onmiddellijk de te volgen aanwijzingen

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?