Klacht Schiphol Tickets: Geen refund, geen gehoor van organisatie.
Details
Klacht
16 juli 2020 zouden ik en mijn man naar Sri lanka gaan. Tot en met 5 augustus.Maart 2020 ontvingen wij direct een bericht vanuit Schiphol Tickets dat onze vluchten geannuleerd waren en dat de ‘refund’ opgestart zou worden.
Nu zitten we in juni en nog steeds niets gehoord. Er is geen contact te krijgen met de organisatie. (Mail/telefoon/contact formulier)
Ondertussen is de site ge-update en wordt er gezegd dat onze vluchten niet geannuleerd zijn. Terwijl je vanaf 1 augustus Sri Lanka pas weer in komt..
Het gaat hier om een bedrag van €1.600,- .
Gewenste oplossing
Ik wil dat het bedrijf mij een status geeft van de refund en een bevestiging hiervan.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.