Klacht Schiphol Tickets: Geen refund, geen gehoor van organisatie.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 452005
Gebruiker
Marly.vd.Poel
Datum
2 reacties

Details

Klacht

16 juli 2020 zouden ik en mijn man naar Sri lanka gaan. Tot en met 5 augustus.
Maart 2020 ontvingen wij direct een bericht vanuit Schiphol Tickets dat onze vluchten geannuleerd waren en dat de ‘refund’ opgestart zou worden.

Nu zitten we in juni en nog steeds niets gehoord. Er is geen contact te krijgen met de organisatie. (Mail/telefoon/contact formulier)

Ondertussen is de site ge-update en wordt er gezegd dat onze vluchten niet geannuleerd zijn. Terwijl je vanaf 1 augustus Sri Lanka pas weer in komt..

Het gaat hier om een bedrag van €1.600,- .

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij een status geeft van de refund en een bevestiging hiervan.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Marly.vd.Poel
    Datum
    Nog niets gehoord op onze berichten.
    Ondertussen wel een mail gehad van Schipholtickets met de bevestiging van onze vlucht...
    we vliegen 16 juli en je mag pas vanaf 1 augustus Sri Lanka in.. vreemd
  2. Auteur
    Marly.vd.Poel
    Datum
    Nog geen reactie vernomen. Opnieuw gebeld en gemaild..

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen