Klacht Schiphol Tickets: Geen voucher ontvangen

Klachtnummer
# 440423
Gebruiker
Manus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had via Schipholtickets een retourvlucht naar Bangkok geboekt met vertrek 15 April vanaf Schiphol....tot op heden nog niks van hun gehoord...zijn telefonish onbereikbaar en op hun site krijg je alleen maar errors...

De oplossing

Uitzoeken wie de baas is van die boevenbende....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schiphol Tickets is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen