Schiphol Tickets is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Schiphol Tickets: Het bedrijf is niet bereikbaar voor vragen, en communiceert zelf ook niets mbt de corona maatregelen
Details
De klacht
We willen informatie en een refund m.b.t. de geannuleerde vluchten van ons. We krijgen geen informatie m.b.t. onze vluchten, en als we bellen voor info horen we alleen een bandje. Na verloop van tijd wordt de verbinding verbroken. We weten dus niet of en wanneer we ons geld terug krijgen, terwijl we daar wel recht op hebben. De geboekte (terug)reis zou morgen zijn, dus zelf 36 uur voor vertrek van de terugreis nog steeds niets gehoord!De oplossing
We willen weten wanneer we ons geld terug krijgen, en fatsoenlijk geholpen worden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.