Klacht Schiphol Tickets: Het bedrijf is niet bereikbaar voor vragen, en communiceert zelf ook niets mbt de corona maatregelen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 440987
Gebruiker
-
Datum
3 reacties

Details

Klacht

We willen informatie en een refund m.b.t. de geannuleerde vluchten van ons. We krijgen geen informatie m.b.t. onze vluchten, en als we bellen voor info horen we alleen een bandje. Na verloop van tijd wordt de verbinding verbroken. We weten dus niet of en wanneer we ons geld terug krijgen, terwijl we daar wel recht op hebben. De geboekte (terug)reis zou morgen zijn, dus zelf 36 uur voor vertrek van de terugreis nog steeds niets gehoord!

Gewenste oplossing

We willen weten wanneer we ons geld terug krijgen, en fatsoenlijk geholpen worden.
Geboden oplossing
Er is geen enkele reactie geweest vanuit schipholtickets.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    -
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    -
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    -
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen