Opgelost door Schiphol Tickets: Het geld van een geannuleerde vlucht via Schipholtickets niet teugbetaald

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 595574
Gebruiker
Maria999
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op 21 november 2021 een vlucht geboekt bij Transavia, via Schipholtickets. In januari heeft Transavia de vlucht geannuleerd en het betaalde bedrag aan Schipholtickets terugbetaald op 14 januari dit jaar.
Schiphol tickets heeft mij op 13 April een bericht gestuurd dat het geld aan mij zou worden terugbetaald. Tot nu toe heb ik nog niets ontvangen.

Gewenste oplossing

Het bedrag zo snel mogelijk terugbetalen
Geboden oplossing
Het bedrag is teruggestort op 14 april 2022
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen