Klacht Schiphol Tickets: Het volledige bedrag van onze geannuleerde reis wordt niet terugbetaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 519063
Gebruiker
Wveldhoven
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onze vlucht is geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij en wij hebben ons geld terug gevraagd. Er wordt zonder duidelijke reden 252 euro ingehouden daar zij administratiekosten rekenen. Daarnaast zijn ze zeer slecht bereikbaar. Wordt met regelmaat de lijn verbroken waardoor je weer lange tijd in de wacht wordt gezet en wanneer je iemand aan de lijn krijgt, wordt er gebrekkig Engels gesproken of krijg je een Spaanse aan de lijn die weigert Engels te spreken. Je kan echt geen kant met ze op

De oplossing

Ik wil het volledige bedrag terug

2 reacties

  1. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Dear customer,

    Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

    One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

    Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread with our colleagues.

    Thanks
  2. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear customer,

    We have been informed that the refund of your tickets was successfully made last January 22nd..

    Should you have any further questions, please don´t hesitate to let us know.

    We are sorry for the inconveniences that this situation has caused you and hope to see you travelling very soon.

    Regards

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wveldhoven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Schipholtickets heeft meer dan €200 ingehouden als administratiekosten. Dieven zijn het
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen