Opgelost door Schiphol Tickets: Ik krijg geen contact met schipholtickets en ik krijg nog geld terug vanwege een geannuleerde vlucht

content Opgelost
#Tino22

Ik krijg geen contact met schipholtickets en ik krijg nog het geld van de (door Corona) geannuleerde vlucht naar Kopenhagen. Ik heb ze zelfs op het Spaanse nummer gebeld omdat ik toevallig Spaans spreek, maar ook daar krijg ik niemand aan de lijn na eeuwige keuzemenu's te doorlopen.

Ik wil mijn geld terug en ik wil weten wanneer ik mijn geld terug krijg. Ook zou ik graag willen dat Schipholtickets zijn verantwoordelijkheid neemt richting zijn klanten, maar dat is vermoedelijk teveel gevraagd.
Er is in ieder geval duidelijk gecommuniceerd in een mail namens Schipholtickets waarin ze het proces op refund uitleggen. Blijf het wel belachelijk vinden dat ze hier pas na maanden mee komen nadat er een klacht wordt ingediend. Ze zijn toch een professioneel bedrijf? Ik hou er gemengde gevoelens aan over.

Schiphol Tickets
    Bedankt voor je opmerking. Wij willen jouw zaak graag laten bestuderen door een van onze agenten. Hiertoe verzoeken we je een e-mail te versturen naar customer.service@schipholtickets.com, en in het onderwerp hiervan de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan te geven. Denk eraan: gebruik de e-mail waarmee je de boeking hebt gemaakt. Je ontvangt dan onmiddellijk de te volgen aanwijzingen

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?