Klacht Schiphol Tickets: Ineens een 2 daagse stopover

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 430836
Gebruiker
Mskippyd1978
Datum
30 reacties

Details

De klacht

Ik heb via jullie , tickets met Thai air geboekt naar Bali . Nou was de vlucht 25 juli, en 26 juli Bali aankomst..
Nou krijg ik van thai airways bericht, dat we ineens een 2 dagen stopover in Bangkok hebben en de 28ste pas op Bali aankomen..
Nou zijn we het hier niet mee eens , en willen dat annuleren .
Hoe gaat dat in zijn werking..
Moet ik bij jullie zijn, Thai airways direct , en kunnen we het annuleren überhaupt , omdat we het er niet mee eens zijn ..
Mvg Martijn drenth

De oplossing

Annuleren , en geld retour

30 reacties

  1. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Ik hoor graag van u
  2. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Ik hoop snel wat van jullie te horen
  3. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Gaan we nog reageren denk je?
  4. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Hallo?!
  5. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    1,2,3,4
    Komt er nog wat van..
  6. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Zal ik anders maar weer
    Proberen te bellen ?!
  7. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Top service 🤣
  8. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Proberen het maar weer
  9. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Dit slaat werkelijk alles .. nog niets vernomen .. in en in slecht
  10. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Nog niet hè ..
  11. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Gaat er om
    Hangen of we voor de. Vakantie datum contact krijgen geloof ik
  12. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Wordt wel spannend zeg , of ik reactie krijg voor of na de vakantie ...
  13. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Hallooooooo
  14. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    ????
  15. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Misschien als we terug zijn dag jullie reageren
  16. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Misschien als we terug zijn dag jullie reageren
  17. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Inmiddels al van Thai airways vernomen dat er 2 vluchten zijn gecanceld , maar tot op heden 0,0 van jullie kant ..
    lekker op de rit bij jullie 🙄💪🏻
  18. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Inmiddels al van Thai airways vernomen dat er 2 vluchten zijn gecanceld , maar tot op heden 0,0 van jullie kant ..
    lekker op de rit bij jullie 🙄💪🏻
  19. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Krijg van Thai bericht , 2 vluchten geannuleerd , van jullie wijziging ..
    Maar in contact komen ho maar,
    Gaat lekker bij jullie , alles goed voor elkaar ,,
    Iedereen ontslagen?!
  20. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Jullie bereiken wordt onmogelijk Gemaakt, en reageren na 3
    Maanden, ho maar .. ben benieuwd hoe dit afloopt..
    Van Thai krijg ik t horen dat er 2 vluchten zijn geschrapt .. neem aan de rest van de reis dan ook?!
    Maar hoor ik wat van jullie?!
    Nope...
    na 3 focking maanden
  21. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Heb heilloze Op bnn gezien!, blijkbaar niet de enige met een klacht.. mijn God wat een zooitje
  22. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Heb heilloze Op bnn gezien!, blijkbaar niet de enige met een klacht.. mijn God wat een zooitje
  23. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Heb heilloze Op bnn gezien!, blijkbaar niet de enige met een klacht.. mijn God wat een zooitje
  24. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Heb heilloze Op bnn gezien!, blijkbaar niet de enige met een klacht.. mijn God wat een zooitje
  25. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Nou de wekelijkse update...
  26. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Nog steeds niet. We gaan deze maand hè
  27. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Nog steeds niet. We gaan deze maand hè
  28. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Nog steeds niet. We gaan deze maand hè
  29. Auteur
    Mskippyd1978
    Datum
    Nog meer annuleringen .. maar wanneer horen we wat van jullie
  30. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hartelijk dank om contact met ons op te nemen. Een van onze gespecialiseerde agenten zal jouw zaak bestuderen. Stuur een e-mail naar customer.service@schipholtickets.com met het adres dat je hebt opgegeven in het aankoopproces, en geef in het onderwerp alleen de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Wij laten je vervolgens weten welke stappen je kan volgen




Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mskippyd1978
Datum
Uiteindelijke oplossing
1 week voor vetrek, en we weten nog niks .. belachelijk
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen