Klacht Schiphol Tickets: Na ruim 2 jaar na aankoop nog geen geld retour en geen oplossing gekregen

Stoptelefoonterreurenmisleiding

Na vele berichten weer een poging aangezien ze niet reageren op de e-mail waarnaar verwezen wordt.

Januari 2020 vliegtickets gekocht, nog steeds geen geld terug gehad of een voucher.

Wij willen dat deze kwestie eindelijk eens fatsoenlijk opgelost wordt.

Beste klant,

Hierbij willen we jou laten weten dat we contact hebben opgenomen met de airline omtrent de status van je restitutie. Je verzoek wacht nog op goedkeuring door de luchtvaartmaatschappij.

Zodra wij goedkeuring hebben ontvangen vanuit de luchtvaartmaatschappij, gaan we over tot terugbetaling. Je ontvangt de terugbetaling op hetzelfde betaalmiddel dat is gebruikt bij het maken van je reservering.

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Je kunt erop vertrouwen dat we ons uiterste best doen om deze goedkeuring zo snel mogelijk te ontvangen.

Vriendelijke groet
    Beste medewerker,

Ik ben blij dat er iemand reageert, maar het is wel steeds het standaard antwoord.
    Kan er een tijdsindicatie gegeven worden?
    Het is toch gek dat ik diezelfde vlucht weer kan boeken maar daarvoor geen refund krijg.
    Hoe werkt dat?

Chantal en Martijn

"Beste klant,

Zoals we u meermaals hebben laten weten, is de autorisatie en afwikkeling van de terugbetaling in handen van de luchtvaartmaatschappij, die van onze kant haar instructies volgt en alle informatie daarover heeft verstrekt.

Zodra het is goedgekeurd, zullen we doorgaan met de terugbetaling via dezelfde betaalmethode die u tijdens het boekingsproces heeft gebruikt.

Het spijt ons zeer voor het eventuele ongemak dat deze situatie voor u kan veroorzaken, en we werken eraan om zo snel mogelijk goedkeuring van de luchtvaartmaatschappij te krijgen.

Vriendelijke groet"
    Goedemorgen,

ik begrijp dat het voor jullie ook lastig is. Alleen als we niks sturen horen wij ook helemaal niks. Het is voor ons inderdaad heel erg lastig en de reis zouden we graag alsnog willen maken om onze (schoon)moeder te kunnen zien die in Australië woont. We zouden elkaar treffen op Bali. Ze is de jongste niet meer, dus het is voor ons heel fijn als we alsnog die kant op zouden kunnen.
    Daarom zou een voucher voor ons ook prima zijn (wel eentje die vrij in te vullen is).

Hopende op jullie begrip en een snelle afhandeling.

Groetjes Chantal en Martijn
    Stoptelefoonterreurenmisleiding
    En we houden het nog even open :) Hopende op een reactie..
    Stoptelefoonterreurenmisleiding
    I like to keep this open and hoping for a reply 😊
    Stoptelefoonterreurenmisleiding
    We like to keep this open till solved. Please give us an update once in a while.
    Beste medewerker,

Kunnen jullie nogmaals checken hoe het ervoor staat?
    Ergens zou er na twee jaar toch wel wat beweging moeten komen toch?

Alvast bedankt weer!

Groet,

Chantal
    Beste klant,

Vriendelijke groet
    Stoptelefoonterreurenmisleiding
    We want to keep this open till solved 😊
    Stoptelefoonterreurenmisleiding
    We hope this will be solved soon 😊
    Hello again,

Can we have an update ? Os it possible to get a voucher?

We like to hear from you 😊

Regards Chantal
    Hi,
    Can we have a voucher? Is this possible?
    Thanks
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Stoptelefoonterreurenmisleiding
    Wat ik dan wel graag wil weten; beginnen we dan weer helemaal opnieuw?
    Wij zien het graag eens opgelost. Of geld terug of een voucher.
    Kan dat niet via deze weg?
    Hier krijgen we nog antwoord.
    Hoi,
    Helaas geen antwoord gekregen op onze vraag.
    Groet,

Chantal
    Geachte klant,

Als u een voucher wilt aanvragen, verzoeken wij u vriendelijk om deze op te volgen via de e-mailthread #4227300: Boeking met Schipholtickets CQ9GV0-------THAI AIRWAYS REFUND die al is geopend met het gebruikte e-mailadres in het boekingsproces.

Bedankt en groeten

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?