Klacht Schiphol Tickets: Reis geboekt die niet door kan gaan & kan het bureau niet contacten.

Ilanga

Ik heb bij schipholtickets een reis geboekt naar suriname. Op 24 april zou ik vertrekken tot 8 mei. Vanwege het corona virus gaan alle vluchten niet door begrijpelijk. Maar heb sinds dien niks meer van hun gehoord. Mails gestuurd via hun contact formulier maar alleen maar “standaard mails” terug gekregen. Als mijn vlucht binnen 72 uur zou vertrekken zou er contact met mij opgenomen worden. Tot nu toe niks gehoord. Ik vind het schandalig, mijn reis is al voorbij en ben nogsteeds in onzekerheid van wat er nu gaat gebeuren. De laatste mail die ik van ze kreeg werd er “op een nette manier” gevraagd of ik ze niet meer wil contacten. Bizar ..

Ik wil gebeld worden met een duidelijke uitleg van hun stappenplan betreft het financiele gedeelte en ahoe het verder zit met mijn reis.

Schiphol Tickets is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ilanga
Er is geen aangeboden oplossing nog enige manier van contact geweest vanuit schipholtickets. Schandalig !!

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?