Klacht Schiphol Tickets: Reis geboekt die niet door kan gaan & kan het bureau niet contacten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 443512
Gebruiker
Ilanga
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij schipholtickets een reis geboekt naar suriname. Op 24 april zou ik vertrekken tot 8 mei. Vanwege het corona virus gaan alle vluchten niet door begrijpelijk. Maar heb sinds dien niks meer van hun gehoord. Mails gestuurd via hun contact formulier maar alleen maar “standaard mails” terug gekregen. Als mijn vlucht binnen 72 uur zou vertrekken zou er contact met mij opgenomen worden. Tot nu toe niks gehoord. Ik vind het schandalig, mijn reis is al voorbij en ben nogsteeds in onzekerheid van wat er nu gaat gebeuren. De laatste mail die ik van ze kreeg werd er “op een nette manier” gevraagd of ik ze niet meer wil contacten. Bizar ..

De oplossing

Ik wil gebeld worden met een duidelijke uitleg van hun stappenplan betreft het financiele gedeelte en ahoe het verder zit met mijn reis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schiphol Tickets is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ilanga
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen aangeboden oplossing nog enige manier van contact geweest vanuit schipholtickets. Schandalig !!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen