Klacht Schiphol Tickets: Reis geboekt en betaald maar stond niet op de passagierslijst!!

Klachtnummer
# 425409
Gebruiker
Mahmood
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin januari online ticket geboekt , ref MWVP3T. Datum vetrek van Amsterdam naar Manchester 10-02-2020 en van Manchester naar Dubai en van Dubai naar Sialkot PK. Op datum 10-02-2020 kreeg ik op Schiphol te horen dat ik niet op de passasierslijst stond. De uitvoerende vlietuigmaatschappij FLYBE had in de systeem staan dat er initieel wel geboekt was maar dat het was geannuleerd. Ik heb foto's gemaakt van screen. 3x die dag gebeld met Schipholtickets.nl service nummer, van kast naar de muur. Mijn vlucht vertrok en ik stond nog met koffers op Schiphol. De connecting flights kon ik niet meer halen. Ik heb die middag nog een vlucht moeten boeken omdat ik de volgende dag in Pakistan moest zijn. De medewerker gaf aan dat er een refund zou plaats vinden. Vervolgens heb ik zelf ook online een verzoek tot refund gedaan op 11-02-2020. Op een automatische bericht na niets meer vernomen. Op 18-02 weer gebeld en verhaal opnieuw moeten doen. krijg te horen dat er geen refund is omdat ik de vlucht in Manchester naar Dubai niet heb genomen.: HOE MOEST IK VAN SCHIPHOL NAAR MANCHESTER komen als ik niet op de passagierslijst stond!!!!!!!!!!!!!

De oplossing

Een refund van de ticket plus de extra gemaakte kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schiphol Tickets is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen